26 Nisan 2011 Salı

hasin_girl_makes_her_boyfriend_cry.mpeg



Ben geldim. Ufak bir deney yapayım dedim, kendimi özlettireyim bakalım tepki gelecek mi dedim. Sonuç inanılmazdan da öte bir şeydi:  Tepki geldi. Evet. 2-3 kişi kadar falan ama yeterli bence o da. Blogspot hala dns engeline takılıyor mu bilmiyorum ki bence takılıyor yoksa 4-5 olurdu o tepkilerin sayısı. Dns yüzünden tepki veremiyor birtakım insanlar. Hayranlarımdan biri de, “Bir sonraki yazında neyden bahsediceksin?” dedi. “Canım benim ben spontane yazıyorum, akıtıyorum dedim ya nerenle okuyorsun gerizekalı. ” dedim, üzüldü biraz. Hayranlarımla haşin severim ben. Hayranlarım da beni haşin sever.

Açtım tdk’yı haşin yazdım. Sert, kırıcı, gönül kırıcı diyor. Hardcore gibi değil yani, yanlış kullanıyormuşuz. Sado-mazo, bdsm, s&m gibi hiç değil. Kaba sadece, sevişirken haşin olmak demek sevişirken partnerin anasına bacısına küfretmek partneri üzmek demek. İşin içinde kırbaç veya rihanna yok yani. “Bayır aşağı yatır beni, tırmala beni kaşı beni” azcık s&m mesela. “Bayır aşağı yatır beni, tırmala beni kaşı beni ayrıca anan zaa” olursa iş s&m’likten çıkıyor, haşin oluyor. Gönül kırıcı yani, partner üzülüyor ne gerek vardı şimdi diyor. Bilin diye, lazım olur.

Az önce kalın yazarak vurgu yapmayı öğrendim, bazı yerleri kalına çevirdim. Dikkatinizi çekmek istediğim önemli yerler onlar. Hep siz daha rahat okuyun, okuduğunuzu anlayın diye.

Sağlıcak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder